zondag 21 oktober 2012

Pennenzak

hey hey,
Ik maakte een pennenzak voor mijn beste vriendin :)
Ze gaat dit nieuwe school jaar dan ook in stijl in door in nederland op stage te gaan !
Ik wens haar er heel veel succes met :)


Er zal momenteel even niet zo veel naais op mijn blogje verschijnen, 
Door mijn stage heb ik heel veel werk...
Er komt meer bij kijken dan je zou denken, kleuterjufje spelen is niet gewoon spelen.
Lesvoorbereidingen, doelen, werkpunten, pvks, observeren,...
Maar binnenkort het plezante deel ! 
Knutselen voor stage ! 
Binnenkort komt er dus fotomateriaal op de blog ! 

lieve groetjes 

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie pennenzak! Heel veel succes op je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Lief om dit te maken! Succes met je stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes!!! Deze pĂȘnnezak is in ieder geval mooi geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pennenzak!!! Stuur je je adres eens door voor de kerstswapplus asjeblief...

    Liefs Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen