maandag 7 november 2011

uitslag give away

Hey hey
De examens zijn gedaan nu nog wachten op de resultaten :D
ik was heel blij dat er 14 mensen mee deden met mijn give away ^.^
ik liet onschuldige hand een nummer trekken en dat was 3
en de winnaar is  daardoor geworden :
Mimi van : http://mimisprutsedingetjes.blogspot.com/
gefeliciteerd ^.^
Je mag een kleurtje naar keuze zeggen en dan maak ik voor jouw je zakje.
dat propvol gaat zitten met verrassingen ^^
stuur je een mailtje naar katomiep@hotmail.com
Groetjes iris

4 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep voor Mimiprutsedingetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mimi van harte !

    Ik duim voor je dat je examens goed gegaan zijn.

    Heb je mijn Give-Away al gezien, de moeite waard hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dikke dikke mercie, k wordt deze week nogal in de bloemekes gezet, bedankt aan iedereen bij deze ;-) veel plezier nog met je blog & we kijken uit naar je creatieve uitvoeringen! lieve groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen