vrijdag 25 november 2011

Give away

De koude is al weer in het land, 
de blaadjes zijn al weer van de bomen...
Het word vroeger donker, 
en de meeste dieren doen aan winterslaap!
Maar deze vriendjes hebben nog geen thuis 




Zou jij er graag 1 in huis nemen, en een warme thuis geven. 
Doe dan nu mee aan mijn egel give away ! 
De egels zijn handgemaakt. 
Kijk gerust op www.ons11.com 
( het brain achter de egels mijn mama)
De give away gaat door tot en met 24 december 2011. 
De winnaar komt 1 van de dagen erna online ! 
De egels hebben een gaatje dus je kan er nog alle kanten mee uit, ketting, ergens ophangen...
Ik geef er 1 weg maar moesten er veel reacties zijn geef ik er een tweede weg ! 
Wat je moet doen om mee te doen : 
-Volger zijn
-Als je een link op je blog zet naar mijn give away zet die er dan bij , dan gaat jouw naam twee keer in het namenpotje dus extra kans !
Veel succes
Groetjes iris

13 opmerkingen:

  1. superschattig! we doen graag nog s mee ;-) veel succes & plezier met je give-away! liefs, mimi xxx (nu gaan we s bij je mama piepen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig en knap gemaakt !
    Ik doe heel graag mee met je give-away.
    Volger ben ik al en ik zet een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig... Daar zal mn MoentjePompeloentje blij mee zijn, dus ik waag een kansje...:)
    Linkje op mn blog is geplaatst...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik doe graag mee. Ik ben fan van egeltjes. We hebben al twee keer een nest egeltjes in onze tuin gehad :o))
    Zijn dit glazen egeltjes?
    Ik zet ook nog een link op mijn blog http://hoemmelke.blogspot.com/

    Groetjes
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee en maak een linkje. Morgen maak ik een berichtje van onze ruil en dan zal ik ook je Give Away noemen... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi zeg!!! ik ken nog zo iemand die de knapste dingen maakt met glas: http://www.cocobeads.nl/

    ik doe graag mee voor dat egeltje! Ik zet je give-away ook op mijn pagina !
    En dan ga ik nu ook eens kijken bij je mams!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens zelf geen egeltje maar wil hier wel even zeggen dat ik ze heel mooi gemaakt vind :-)) Succes met de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn schattig en knap gemaakt! Via Mim ben ik hier beland en doe graag mee voor zo'n schatje! Ik werd volger en zet een link op mijn blog

    ps: er loopt bij mij ook een give-away...mocht je zin hebben om mee te doen, kom maar piepen!
    Groetjes
    mmemoiselle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie egeltjes, ik doe graag mee.
    Ik word volger en zet ook een link op ons blogje
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schattige egeltjes! Ik ga je volgen en plaats een linkje op mijn blog!
    Groetjes Judith (jokidoki.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieve egeltjes, ik wil ze graag winnen! Ik ga je volgen! ik hou ook een giveaway op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat zijn deze schattig, jeetje wat zijn die mooi gemaakt, zou ik heel graag een gokje voor willen wagen, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen